Söndagskänslan

Idag har jag riktig söndagskänsla, ni vet när man är lite seg och helst bara vill vara inne och mysa med en film och massa gott. Det ser ut som kan bli en bra söndag för mig idag också.

Igår vara jga först på öppet hus på skolan, vi pratade med en massa små förvirrade nior och det var kul faktiskt. jag kommer precis ihåg hur det kände när jag skulle börja gymnasiet. Allt verkade så konstigt, vuxet och väldigt seriöst. Haha. Jag är väldigt glad att jag efter mycket förvirring valde turism för jag trivs jättebra. Aja, efter skolan och en sväng till Gränby centrum åkte Linda, Rebecca och jag hem till Rebecca och åt den godaste pizzan har ätit på länge.

Sen på kvällen jobbade jag, det var julbord och julstämningen var på topp. Härligt! Julstämningen fortsatte idag för vi har precis varit på julmarknad. Jag köpte ett par jättefina vantar. Nu ska jag äta några pepparkakor och sen våga mig ut i snön och köra till Storvreta.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Blong och Smart? Pjuuffff. HAHA <3

2008-11-24 @ 00:50:44
URL: http://rebeccastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0