Ormen

Ormen är mitt nya smeknamn enligt mamma för hon tycker att jag slingra mig för allt jag måste göra. Det har hon nog lite rätt i men jag gör det ju sen. Haha. Det är bara det att jag inte orkar, kan eller vill plugga.

Igår var jag i Storvreta, hemma hos Linda och hade det mysigt med henne och Rebecca. Vi gjorde absolut ingenting men det var det som var meningen så jag är nöjd.

 

Idag har det varit snökaos här. Imorse kom bussen för sent, samma sak hände när vi skulle hem från skolan och min buss hem var inställd så jag åkte hem till Rebecca medan jag väntade på att pappa skulle komma och hämta mig. Fast jag kom aldrig hem till Rebecca för pappa kom innan vi hann hem till henne. Jag älskar ju snön egentligen men idag var det lite för mycket på en gång bara. Nu när jag sitter inne och tittar ut så är det supermysigt men jag skulle inte vilja gå ut.

Just ja, jag tvingade med mig Rebecca till H&M idag också, jag skulle kolla om paljettightsen hade kommit in men det hade dom inte! Så nu har jag gett upp hoppet om dom. Haha. Jag måste vara galen i kläder eftersom jag blir helt besviken när jag inte får det jag vill ha.

Nu ska jag vänta på att telefonen blir ledig.

Kommentarer
Postat av: E

Måste bara fråga var man får tag på dem där hoodtröjorna..? Den med student 2009 alltså, snygga! :)

2008-11-27 @ 19:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0