Min helg

Min helg har varit superbra och Rebecca var självklart en stor del av min helg. Det blir alltid bra när Rebecca är med.

Det i fredags, jag var på superbra humör för jag åkte bil till skolan och inte vilken bil som helst, min älskade A4. Efter massa turer till Gränby Centrum, Årsta och Rebeccas lägenhet hamnade jag på jobbet. Kl. 22.15 hade jag tänkt att åka hem men min vän Rebecca hade andra planer, så jag tog min bil och plockade upp henne. Sen gav vi oss ut på äventyr. Jag hade en jätterevlig kväll, så mycket sm jag skrattade då har jag inte skrattat på länge. Sent på natten Var det dags för mig att åka hem och sova.

Dagen efter var jag trött, trött, trött men jag åkte till jobbet och blev pigg igen efter ett tag. Jobbet var roligare än vanligt så det var bra. Efter det så åkte jag hem till Rebecca för att ha en myskväll med henne. Vi kollade på film, åt glass, gav varandra massage. En jättebra lördagskväll med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0