Fultt upp hela tiden

Oj, nu var det länge sen jag skrev, det beror på att jag har haft lov och jag har haft fullt upp hela tiden så bloggen kom lite i kläm men det var det värt för jag har haft det så bra!

I onsdag blev det utgång med Sarah och Rebecca. Vi hade så himla kul, även om jag inte såg så mycket av dom under kvällen. Haha. Men kul hade jag :) Jag hoppas Rebecca skriver nåt om kvällen, så det är bara kolla in hennes blogg www.rebeccastork.blogg.se

Efter en natt i Gränby med Rebecca drog jag till jobbet medan sötaste Rebecca låg kvar i sängen och hade det bra. Efter jobbet var jag trött så det blev en tidig kväll.

På fredagen Var jag först och klippte mg hos Alicia. Det var på tiden kan jag säga. Haha. Jag hade iallafall en jättetrevlig pratstund med Alicia. Efter det jobbade jag till halv sex sen efter lite middag hemma bar det av till Harbo och Anna. Vi kollade på Idol, pratade massa och det är allmänt mysigt. Jag sov även över i Harbo och Anna väckte mig med sitt gulliga prat. Haha.

Sen har jag jobbade lördag och söndag men jag hann faktikskt med en utgång på lördagen också. Jag hade ännu roligare än i onsdags fast jag inte trodde det kunde bli roligare än så. Vi var helt galna och hade så sjukt kul, Sarah var helt klart kvällens höjdpunkt. Haha. Det konstiga med lördagen var att det hände massa grejer som var mindre trevliga men jag brydde mig faktiskt inte och det är jag stolt över. Tack tjejer för den kvällen, jag mår så bra i ert sällskap!

Det enda jag saknade under helgen var Linda men henne fick jag ju träffa idag i skolan. Annars var skolan som vanligt och vi hade lika kul som vanligt. Haha. "Tungan sitter väl alltid mitt i munnen"

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Älsko, vi som är i en annan fas i livet du och jag, den fasen har jag skrivit om i min blogg nu. Läs och njut :)

2008-11-04 @ 01:54:07
URL: http://rebeccastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0