Fredag med familjen

Ikväll ska jag och min familj på middag i Björklinge. Det ska bli mysigt, det va ett tag sen jag umgått med hela min familj så det passar perfekt.

Anledningen till att vi ska på middag är jag ska var husvakt åt de som bjuder på middag. Kan ni förstå jag ska bo själv i ett hus i två veckor. Eller själv kommer jag nog inte vara, mina tjejer kommer nog och bor där med mig. Vi kommer ha så roligt! Haha, jag kan se framför mig hur spårat det kan bli med oss fem i ett hus. Skämt o sido, jag ser fram mot att bo i Björklinge själv. Jag kan behöva träna på att ta hand om mig själv och sen älskar jag ju att handla mat, så det blir säkert jättebra. 

Nu står det andra och hoppar i hallen.  

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja du kan ränka med att jag kommer bo där med dig, och jag kommer vara som ett barn som du får ta hand om. Väcka om mornarna, skjutsa till skolan, laga mat till (trots att du inte ens kan steka köttfärs), städa efter och massa mer. Det ser jag fram emot. <3

2008-11-21 @ 19:44:36
URL: http://rebeccastork.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag ser fram emot att ta hand om dig, skrutt :) Men jag tror du kommer få ta hand om mig lika mycket. Haha.

2008-11-23 @ 14:17:59
URL: http://malinloov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0