Fars dag

Grattis alla pappor på fars dag och ett speciellt stort garttis till min egen pappa, världens bästa!

Idag sov jag ända fram till kl.12, vilket är väldigt länge för att vara Malin. Men det behövde jag med tanke på att jag somnade klockan fyra på morgonen och jag var inte på fest hela natten utan jag var duktig och jobbade. Det var jättekul att jobbade igår, vi var ett härligt gäng och alla gäster var glada och trevliga. Kanske lite mycket alkohol för vissa bara men det hör ju till. Jag fick stå i baren i nån timme och det var verkligen jättekul. Det känns som det passar mig och jag vill gärna göra det igen och igen.

Aja, nog om jobb. Idag har jag inte gjort mycket. Efter ett telefonsamtal med Anna tog jag cykeln till mormor och morfar och fikade. Gissa vem som var där? Våran katt Theo! Inomhus hos mormor. Haha, han är inte som andra katter som vi brukar säga. Sen tog jag och pappa katten och gick hem. Nu på kvällen har vi varit hos farmor och farfar på middag. Det blev en riktig släkt-dag idag men jag klagar inte. Jag gillar det.

Till sist måste jag bara säga att jag älskar min nya svarta klänning, den är så himla fin. Jag har tyvärr ingen bild just nu men det ska jag fixa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0