Dagens outfit



Adidas hood, Mammas
Lila linne, H&M
Vitt linne, Gina tricot
Leggings, Gina tricot

Idag skrev vi nationella i svenska B och jag tror det gick rätt bra faktiskt. Det kändes rätt bra i alla fall. Jag var klar vid elva så då tog jag, Linda och Anna bussen ner på stan och fixat några saker. Efter det åkte vi hem till mig och åt varma mackor, min specialare. Det är mysigt att umgås på eftermiddagarna, precis som man gjorde när man var liten. Igår var vi hos Rebecca efter skolan och det var så skönt med en liten tupplur i hennes säng. Hihi.

På fredag får jag lön och jag är så sugen på att shoppa. jag vill ha paljettights, en stor tröja från H&M, nya underkläder, en parfym och massa annat. Men det är andra grejer som måste gå före shopping. Så hoppas det blir lite pengar över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0