Helgen

Förra veckan var det fullt upp som vanligt. Jag jobbade onsdag, torsdag, lördag och söndag sen var vi på studiebesök i Stockholm på onsdag. Där fick en utbildning i hjärt och lungräddning. Det var lite jobbigt men kul och det är riktigt bra att kunna, speciellt för som som ska jobba inom turism.

I helgen var jag med mina älskade vänner, på fredagen var det party som gällde. Först var vi hos Linda sen åkte vi in till stan och P. Jag tog halv två bussen hem så jag var ganska pigg dagen efter, i alla fall om man jämför med mina vänner. Haha. I lördags var jag med Rebecca och efter många ändringar hit och dit träffade vi Sarah.

Jag har blivit dåligt på att skriva nu igen och det kommer nog inte bli bättre dom närmaste veckorna för jag ska bo i Björklinge och var husvakt till mamma och pappas kompisar. Spännande! Jag ska lära mig att ta hand om mig själv. Haha. Jag ser fram emot det. Det kommer bli jättebra.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du kommer få ta hand om mig med. :D <3

2008-12-01 @ 23:37:38
URL: http://rebeccastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0